Dag en Week van het verkiezingsprogramma.

Digitaal verkiezingsprogramma klein.pngwoensdag 24 november 2021 21:48

Zaterdag 6 november en de week van 17-19 november stonden in het teken van het nieuwe verkiezingsprogramma.

Op zaterdag waren we van 9 - 16 uur in Dalfsen en we ontvingen een heleboel meedenkers en (ervarings)deskundigen uit onze achterban. We vroegen hen om mee te denken over de verschillende thema’s zoals wonen, werken, bouwen, omgeving en zorg. En dat werd volop gedaan. Er werden kritische vragen gesteld, knelpunten benoemd en boeiende discussies gevoerd. Want niet alles is direct even duidelijk en wat weeg je tegen wat af? Wat krijgt prioriteit en tegen welke prijs? Het was een boeiende, inspirerende en ook wel vermoeiende😉dag.

En toen waren we er nog niet; er volgde nog een week met drie bijeenkomsten. Helaas moesten die vanwege de coronamaatregelen verplaats worden van de drie kernen naar het beeldscherm. Erg jammer want bij elkaar aan tafel praat toch het fijnst. Toch hebben we mooie gesprekken kunnen voeren en zijn we over meerdere onderwerpen bijgepraat.

En waarvoor was dat nu allemaal: om samen een nieuw verkiezingsprogramma te kunnen schrijven. Een programma waarin we uitleggen wie we zijn, wat ons drijft en welke visie wij hebben op de toekomst van Dalfsen.

Ons gemist? Reageren mag altijd. Dat kan naar info@christenuniedalfsen.nl