Voor Onderweg

d1-rotonde-verplichte-rijrichtingvrijdag 06 mei 2016 21:39

Wie is er niet onderweg? Eigenlijk bijna iedereen toch? En hiervoor hebben we wegen, fietspaden, trottoirs en spoorlijnen. Daar maak je gebruik van als je van huis naar school wilt, naar de sportvelden, naar de winkels en naar je werk. Of gewoon een recreatief rondje wilt maken.

De gemeente maakt regelmatig plannen als het gaat om deze infrastructuur voor allerlei soorten van verkeer. Om het beter te maken: veiliger, sneller en / of gemakkelijker. Er ligt nu een plan in concept gereed voor de komende vijf jaren. Met diverse betrokkenen (Veilig verkeer Nederland, plaatselijke belangen) is hieraan gewerkt. En jij mag hier best iets van vinden.

Op donderdag 10 mei is er een inloopmoment voor dit plan (dat heet het GVVP (Gemeentelijk Verkeers- en VervoersPlan).

Ben je benieuwd naar dit plan? Heb je nog goede ideeën? Pak je kans om de ambtenaren van de gemeente te spreken over dit plan of juist over het punt dat je wilt inbrengen. Je kunt gewoon binnenlopen in de hal van het gemeentehuis. En heb je punten voor de fractie van de ChristenUnie? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dat kan eenvoudig via de email: info@dalfsen.christenunie.nl