Op 4 juni mogen we weer stemmen

zondag 01 maart 2009 11:03

De verkiezingscampagne is begonnen. De posters hangen weer op de borden en schreeuwen om aandacht voor de Europese Verkiezingen. De ChristenUnie zal samen met de SGP met een gecombineerde lijst aan deze verkiezingen meedoen.

Herman Odink - Voorzitter bestuur

Het Uniecongres van de partij heeft op 31 januari 2009 uitgesproken, dat de verkozen delegatie van de ChristenUnie-SGP aansluiting bij de EVP-fractie "serieus onderzoekt en ondertussen de mogelijkheid om een christelijke fractie te vormen in het oog houdt".

Op basis van de vorige verkiezingen hebben we lijstnummer 6 toegewezen gekregen.

Het bestuur hoopt van harte dat u ook gaat stemmen. Net als bij andere verkiezingen is er ook nu weer een stemwijzer. Deze kunt u vinden op www.stemwijzer.nl.

Stemmen voor de Europese Verkiezingen is belangrijk omdat de meeste regelgeving uit Brussel komt. Deze regelgeving en wetten zijn ook voor ons land vaak erg bepalend. Voor het verkiezingsprogramma en meer informatie over de verkiezingen kunt de website van de ChristenUnie raadplegen op www.christenunie.nl