Provinciale partijen debatteren in Oudleusen over de veiligheid op de N340 en N377

unnamedzaterdag 28 februari 2015 11:11

Op vrijdag 6 maart debatteren de provinciale politieke partijen in Oudleusen over de plannen met de N340 en N377. Veiligheid staat hierin centraal. Aanleiding is de open brief die onlangs is gepubliceerd door de Dalfser ChristenUniefractie over “veiligheid is geen sluitpost”.

De komende tijd worden de plannen voor de N340 en N377 definitief. De Provinciale Staten zullen hierover binnenkort definitieve beslissingen nemen. Tegelijk is de inhoud van de plannen nog niet duidelijk. Mede met het oog op de komende provinciale verkiezingen wordt dit debat gehouden over dit belangrijke onderwerp.

“Het is mooi dat zo veel partijen deelnemen aan dit debat” zegt Luco Nijkamp, fractievoorzitter van de ChristenUnie in Dalfsen. “We verwachten een open discussie, waarin de lijsttrekkers aangeven hoe ze om willen gaan met de uiteindelijke invulling van dit grote plan. Een plan dat echt effecten zal hebben voor aanwonenden en gebruikers van deze wegen”.

Het debat wordt vrijdagmiddag 6 maart gehouden in de Wiekelaar in Oudleusen (G.W. Spiegelstraat 6). De zaal is om 16.00 uur open en om 16. 15 uur begint het debat.

Belanghebbenden en belangstellenden zijn van harte welkom.

Lees hier de open brief: “veiligheid is geen sluitpost”