ChristenUnie Dalfsen reikt jeugdlintje(s) uit

Foto jeugdlintje2zaterdag 16 december 2017 14:22

ChristenUnie Dalfsen reikt tijdens haar nieuwjaarsbijeenkomst op 6 januari 2018 een jeugdlintje uit aan een van de genomineerde kinderen en/of jongeren tot 18 jaar die zich op een bijzondere manier hebben ingezet voor de samenleving.

Op deze manier wil ChristenUnie Dalfsen haar dank en respect uiten voor hun bijzondere inzet. De nieuwjaarsbijeenkomst vindt plaats van 16:00 tot 18:00 uur in ontmoetingscentrum de Wiekelaar in Oudleusen. De bijeenkomst is voor iedereen toegankelijk.

Matthias Kuiterman, steunfractielid van ChristenUnie Dalfsen en jongerenambassadeur van PerspectieF, de jongerenorganisatie van de ChristenUnie, vertelt over het initiatief: “Kinderen en jongeren leveren op hun manier soms een geweldige bijdrage aan de samenleving. Neem als voorbeeld een tiener die zorgt voor zijn zieke moeder, of een kind dat zich met een mooie actie heeft ingezet voor het goede doel. Wij vinden het belangrijk dat kinderen en jongeren beseffen dat wat zij doen heel bijzonder is. Daarom willen we graag deze kinderen een keer in het zonnetje zetten’’.

Iemand nomineren voor een jeugdlintje

Iedereen kan een kind of jongere nomineren voor een jeugdlintje. De voorwaarden zijn dat de genomineerde woont in de gemeente Dalfsen en jonger is dan 18 jaar. Nominaties kunnen tot 31 december worden gestuurd naar dalfsenperspectief@gmail.com.
Geef hierin zo concreet mogelijk aan waarom de genomineerde het jeugdlintje met een cadeau verdiend. De jury zal zich over de nominaties gaan buigen en beslissen wie het jeugdlintje krijgt toegekend.

Archief > 2017 > december